Nem volt eseménytelen a mai malajziai nagydíj. A rajtnál Webber KERS-e csődöt mondott, ezért visszacsúszott a középmezőnybe, ahonnan már nem tudta visszaverekedni magát a dobogós helyekig.
Vettel magabiztosan rajtolt, akárcsak a Mclaren pilótái. Scumacher a 8. helyre lőtt fel, azonban egy eltaktikázott gumicsere miatt visszacsúszott a 9.-re. Jól látszik, hogy Schumi teljesítménye folyamatosan javul és valószínűleg év végére már a Q3 stabil szereplőjévé válhat.
Hamilton versenyét szintén csapata törte ketté egy elhibázott kerékcserével, aminek következtében a 7. helyen fejezte be a futamot.
Button viszont remek teljesítménnyel a dobogó második helyén ünnepelhetett. A Lotus is büszke lehet Heidfeldre, aki Petrov múltkori sikere után megörökölte a 3. helyet. Érdemes lesz figyelni a Lotusra, mert bár fiatal csapat év végére akár a világbajnoki esélyesek közé is emelkedhet. Petrov kiesett, miután kicsúszása után valami megdobta autóját és kezében maradt a kormány.
A Red Bull úgy tűnik végig KERS problémával küszködött. A versenymérnöke többször figyelmeztette Vettelt, hogy ne használja a technikát.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
f1guru · http://f1guru.blog.hu/ 2011.04.11. 14:05:54
deahnid 2011.04.11. 15:12:39
f1guru · http://f1guru.blog.hu/ 2011.04.11. 15:34:35
F1 Like 2011.04.11. 21:39:21
F1 Like 2011.04.11. 21:45:00
f1guru · http://f1guru.blog.hu/ 2011.04.11. 22:21:09
Az egész Genii, Proton, Group Lotus stb. projekt mögött egy bizonyos Danny Bahar nevű figura áll, akinek nem túl jó hírneve van a többi csapatnál. Valójában egy nagyszájú PR-os, aki nem tudja betartani a szavát. Most megálmodta ezt a Lotus-Renault projektet, de majd a bíróság hamarosan dönt arról, hogy kinek is van joga a Lotus névhez. Én úgy tudom, hogy Tony Fernandes (Team Lotus) nagyon nyugodt, mivel nagyon jók az esélyei. Egyesek szerint, ha a Bahar-féle projekt szétesik (amire nagy az esély), akkor Fernandes lesz az, aki majd felvásárolja a zűrzavart, ami maradt DB után, ahogyan azt az AirAsiával is tette.
Ha bővebben érdekel a Lotus ügy, akkor javaslom, hogy tekintsd át ezt a grafikont:
m.blog.hu/f1/f1guru/image/erdekessegek/lotus-vs-lotus.png
F1 Like 2011.04.12. 21:33:38
f1guru · http://f1guru.blog.hu/ 2011.04.13. 08:41:18